Sunday, March 31, 2013

Lets Doodling


  Assalamualaikum and haiep! *lelambai sambil lelompat bintang* Yeah! Obviously, lama gila aku xupdate blog since last October 2012 *sesapu debu dekat blog sambil kutip dedaun kering*. Aku rasa kalau blog aku ni rumah, memang penuh dengan sawang lelabah la blog ni, pokok pokok climbing tu penuh dekat dinding, entah-entah boleh jadi haunted house entah, penuh dengan vampire buat sarang lepak sambil party darah kat sini. *saja guna vampire, sebab nak nampak cool sikit, haha, kalau guna pontianak, aku punya bulu roma pon meremang, scary doe* Tapi kalo Stefan Salvatore ke, Tyler Lockwood ke yang lepak kat sini memang aku xkisah, siap mengalu alukan lagi. Macam, datang laa blog saya, party tonight, we're having virgin blood party. Stefan Salvatore kot, siapa xsuka dia confirm dia completely blind, buta sebuta butanya wa cakap lu. Argh, tetiba rasa nak tengok Vampire Diaries balik, start from season 1 episode 1 balik.
Haa! tu laa Stefan Salvatore! sekarang lu cakap kat wa, Sumpah handsome ke sumpah xhandsome?  Sumpah aku jealous dengan Elena sebab Stefan love her even she doesn't have that kinda feeling tolo Stefan anymore. Waa sedih!!
Kenapa ade gambar Encik Kyu Hyun? Sebab wa nak cakap, handsome macam mana pon Stefan, Kyu Hyun tetap di hati  gua. And kalau wa dapat dia, last thing wa akan buat ialah curang! Never okay!
     Panjang je aku mengarut, sumpah lama gila xupdate blog, rasa awkward nak menulis tu ada laa, awkward kau, kau hado, macam malu pon ada. *sorok muka dalam sarung bantal*. Emmm, tittew sebenarnya xtahu nak update apa sebenarnya, tapi nak update blog, tapi xtahu nak tulis ape, tapi nak jugak update blog. Okay, nak cerita jugak pape pon asalkan terupdate jugak blog ni, xkisah laa apa aku nak mengarut, bukan ada orang baca pon, end up aku jugak yang baca. Okay jom mengarut. 

  Jom dengar cerita sedih aku. Reason kenapa jarang update blog is, first sebab aku malas, second sebab aku busy and third sebab masa lapang aku selalu aku guna untuk tido. First, aku memang pemalas, like seriously pemalas, sumpah xtipu *sambil buat muka serious and goyang kaki makan super ring* nampak x pemalas tu. Tahu makan and tido jer, dah macam garfield dah bezanya, aku kurus, garfield gemok and aku comel, garfield cute. Malas xmalas aku ni, macam sekarang laa, kerja bertimbun tapi aku sempat je update blog.

Nampak x betapa malasnya aku! Buat gc sambil tampung dagu. So Nor Ain Elias. 
  Second sebab busy, meh sini wa cakap kat lu betapa busynya wa, kadang-kadang satu hari xmandi and xtido, tahu kenapa? Sebab wa busy potong board buat model and buat presentation board lepas tu habis tu nak layan movie plak. Tu belom masuk gombak lagi tu. Kalo pi gombak entah-entah seminggu xmandi, sumpah kalo aku macam tu, aku xnak jadi Nor Ain Elias, aku sanggup buat surgery pindah soul pergi badan lain. 
Ni laa first project yang kena potong board and projek aku sumpah xlawa and simple. Okay down!

Project GC, wuuu bangga aku dapat mewarna cenggini! First time tuuu, dah laa pakai pastel kot! Sumpah susah! Aku dah memang xnak sentuh pastel dag pasni.

   Dah, aku dah malas dah nak mengarut, see! Malas tu dah datang dah. Okay I'm better out now, ini semua lagho laa ni. Haish, bila laa budak Ain ni nak berubah, next year nak kawin da. Ehhh, betul ke tu? Wait and see. Kalo xkawin, jangan nak pepandai sound aku kat twitter ek, jodoh tu ditangan Allah, aku cakap je. 
  Okay, keep supporting me. *go go Ain!! go go Ain!! go go Ain!! gooooooo Ainnnnnn!* Sumpah sadis hidup wa, pom-pom tuk diri sendiri, forever lonely. * terjun bangunan*

Cuba teka siapa?! Yeah! Me again! Kenapa ade gambar ni, sebab ni blog aku, xkan aku nak letak gambar unta kot.
  Okay bye! ^___________^

1 comment:

  1. sumpah xhandsome..handsome abangnya lagi (excludes the wrinkles ok)..apa ntah nama pak cik tu.... .hmmm xigt la pulok..heee

    ReplyDelete