Wednesday, October 09, 2013

Me

Assalamualaikum and haeip!

See that topic? What does it say? Me isn't it? Yeah, this post is about me babeh!

Nor Ain Elias, minah bajet, sombong, poyo, bajet semua nak usha dia and architect in the making and future architect, InsyaAllah.
 Lets get some quick briefs about me. I'm often a very talkative and usually I'm easy to approach but what did I heard alot now? 
"Sombong laa Ain ni "
"Jual mahal sangat etep"
"Don't try to play hard to get sangat nati xlaku"
But among all, I like the last one the best. Dude! Just lets get this one thing straight okay. Bukan sombong okay, and bukan ego dan bukan juga pride, its so called malu or shy shy cat! Wei, lets take you as an example, kalau ko, takkan laa ko nak senyum dekat lelaki yang ko tak pernah kenal and cakap sesuka hati. Aku takut kang aku senyum dikatanya aku nak usha dia. Masak aku, so play safe, tak payah senyum and tak payah jeling, just keep it cool and buat muka bajet model gincu.

Ni satu lagi tang yang jual mahal and play hard to get ni, wei, aku pompuan kot, hang ingat laki ka? Kalo aku play easy to get, tak mencabar laa. Bukan jual mahal ye, its called a standard, since the last relationship, I told myself that, I don't want to be involve in some kind of 'wasting time' relationship, I want a relationship that can last forever, so to find someone to be through that forever, you've got to find the better one, and to have a better one, you need to put some standard before choosing. Takkan nak kawin dengan orang tak menjamin future? Orang makan nasik, aku? Ade gak yang makan penumbuk hari hari. That's so scary man.

Paling paling tak pon nak calon macam ni. Minum darah pon tak kisah, I sanggup!

Tetiba letak gambo ni, sebab nak cakap, aku suka gila dengan diaorang ni, sumpah sweet tahap nak kutuk diri sendiri sebab tak de pakwe nak sesuwit.
Yang part sombong memang tak boleh blaa okay, tapi aku often dengar orang cakap macam ni kat aku 
 "Ain ni mula mula kenal macam sombong gila, tengok orang pon tak senyum, tapi bila dah kenal, brutal gila"
Nah kat sini nak cakap, don't judge me upon my first impression on you honkay, sebab apa? I ni pemalu, kalau dengan orang tak kenal, ketaq lutut nak tegur, bukan aku malu, takut, takut orang cakap macam macam. I'm the type of person yang selalu pikir apa orang cakap kalau aku yang start buat sesuatu dulu. Once you've known me, I'm the type of yang suka gelak outloud, menyakat orang, buat sesuatu ikut suka hati je and paling penting outspoken! Time tu confirm ko cakap aku dulu bajet pemalu gila.

Once da kenal, ni laa aku, suka camhore tak kira tempat, tudung selalu macam kena puting beliung, tak kisah ape orang kata, tak suka ambik tahu hal orang tahap masuk kelas archi semua orang aku tak kenal pastu mula gelabah sensorang dan awkward gilerzzz sampai sekarang.
Suka gelak tahap tak ingat dunia sampai selalu kena serangan tegang urat pipi and perut tahap sikit lagi nak tercabut.
Okay thats sedikit and sebanyak about me, so, please, don't judge me before you know me okay, its like you tak kenal aku tapi you talk like you know me for a century, it can be fitnah honkay kalau tak betul, ingat tak apa dosa fitnah yang ustazah ajar ko sekolah dulu time belajar PAI? Daripada ko fitnah aku, baik ko ambik pisau potong model aku, bunuh je aku. *ayat over of course Ain*

Nah, quote of the day. Sila baca dan pahami
K I leave it here. Thank you!

No comments:

Post a Comment